Podpora

Každý ze zákazníků má možnost zakoupení tzv. „Péče o zákazníka“ – za zvýhodněný roční paušální poplatek počítaný z ceny zakoupených modulů obdrží automaticky 2x ročně novou verzi programu, má možnost stahovat z internetu meziupdaty a jako bonus je telefonická a e-mailová Hotline zdarma (po – čt 8.00 – 17.00, pá 8.00 – 13.00).

Vzhledem k tomu, že firma SEMACZ s.r.o. není pouze prodejcem softwaru ale zároveň za pomoci tohoto programu zpracovává i samostatné projekty, je odpověď na dotazy posílané na Hotline od našich zákazníků vždy pohotová a přesná . Dále nabízíme pro naše potencionální zákazníky i možnost zpracování jejich konstrukce a před nákupem softwaru tak i možnost vyzkoušet si práci dle výkresů z tohoto softwaru a lépe tak zhodnotit návratnost případné investice a úsporu času a materiálu při využití softwaru.